آيين تجليل از قهرمانان

آيين تجليل از قهرمانان تيم هاي پایه فوتبال شركت فرهنگي ورزشي سایپا


طی مراسمی با حضور دکتر ابوالفضل فراهانی مدیرعامل و دکترصدر قائم مقام از مربیان و بازیکنان قهرمان تیم های پایه نونهالان ،نوجوانان و امید سایپا که این فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تهران شده بودند تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ طی این مراسم دکتر ابوالفضل فراهانی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در سخنانی ضمن تجلیل از زحمات کادر فنی و بازیکنان آینده دار فوتبال سایپا اظهار داشت: تلاش های بازیکنان و کادر فنی و مدیران این شرکت باعث نتایج درخشان فوتبال پایه و کسب قهرمانی شد که بخاطر این موفقیت قبل از هرچیز باید شکر گذار خداوند منان بود.
مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ادامه داد: نقش والدین و حمایت آنها را در کسب این موفقیت، بسیار بزرگ و پرنگ است. خانواده ها زمینه و بستری را فراهم کردند تا شما بازیکنان امروز به عنوان قهرمان فوتبال در این مراسم باشکوه حضور داشته باشید و باید قبل از هرچیز قدردان آنها بود.
دکتر فراهانی با اشاره به اینکه باشگاه سایپا همواره به عنوان یک باشگاه بازیکن پرور معروف است  تاکید کرد: این مسیر به  زودی از طریق علمی تر پیش گرفته خواهد شد و به همین جهت سامانه استعداد یایی باشگاه در آینده راه اندازی خواهد شد که زمینه استعدادیابی بیشتری را فراهم خواهد کرد.


همچنین در ادامه این سخنرانی فراهانی از حمایت بی دریغ مدیر عامل گروه خودروسازی، جناب مهندس تیموری از آیندگان فوتبال سایپا و  الزام ایشان به برنامه ریزی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای فوتبال  و حمایت و پشتیبانی خاص از ورزش کارگری خبر داد.
مدیرعامل باشگاه سایپا در خاتمه  برای بازیکنان آینده دار باشگاه سایپا و کادر فنی مجرب آرزوی موفقیت های بیشتر و خاطر نشان کرد: قطعا شما با هدف گذاری و تلاش خستگی ناپذیر می توانید به ستاره های ملی فوتبال ایران تبدیل شوید.
گفتنی است: در بخشی دیگر از این مراسم وحید قاسمی مدیر ورزش و مهدی عطالو به عنوان نماینده مربیان هم به صورت مختصر به ایراد سخنرانی  پرداختند و در پایان این برنامه با اهدای لوح از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم‌های نونهالان، نوجوانان و امید تجلیل به عمل آمد.