آیا برای تست فوتبال باید هزینه ای پرداخت کرد؟

در اکثر باشگاه های کوچک و بزرگ هزینه ای برای تست دریافت نمی کنند و عموم تست ها رایگان انجام می شود.

 

برای شروع از کدام باشگاه باید تست داد؟

اگر شما جزو بازیکنانی هستید که تا الان تجربه حضور در تیمی را ندارید پیشنهاد می شود از پایین ترین سطح مسابقات یعنی حوزه شروع به فعالیت کنید تا با درخشش بتوانید جذب باشگاه های بزرگتر شوید.

 

تاریخ دقیق تست گیری های تیم های مطرح مثل استقلال،پرسپولیس یا سایپا و پیکان مشخص هست؟

خیر، تاریخ دقیق هیچ کدام از تست ها از قبل مشخص نیست و باشگاه ها بعد از معرفی کادر فنی خود با صلاح دید کادر فنی تست گیری ها را آغاز می کنند.

 

آیا تهران لیگ تست گیری های تیم های مطرح اطلاع رسانی می کند؟

بله، شما می توانید در وبسایت و اپلیکیشن تهران لیگ در قسمت تست باشگا ها از تست فنی تمامی باشگاه ها مطلع شوید.

 

چگونه در تست باشگاه ها شرکت کنیم؟

اطلاعات تست را مطالعه کنید،اگر در اطلاعات تست زمان و مکان دقیق تعیین شده بود در ساعت مقرر در تست فنی آن باشگاه حضور داشته باشید و اگر تلفن تماس در اطلاعات تست موجود بود، با مربی و سرپرست باشگاه تماس بگیرید و هماهنگی لازم را انجام دهید.

 

نحوه تست فوتبال تیم ها چگونه است؟

تست فوتبال به این شکل انجام می شود که شما همانند یک مسابقه رسمی ده الی پانزده دقیقه یا حتی یک نیمه فرصت بازی پیدا می کنید،مربی در آن زمان با زیر نظر گرفتن بازی شما ، سبک بازی شما،کنترل و تسلط شما روی توپ،آگاهی محیطی،اعتماد بنفس و تکنیک شما و مسائل دیگر پی می برد که به شما برای حضور در تیم نیاز دارد یا خیر و به این ترتیب اگر شما از بار فنی بالایی برخوردار باشید شما جذب باشگاه خواهید شد.

 

آیا بعد از قبولی در تست باشگاه به بازیکن حقوق پرداخت می کند؟

در صورتی که سطح فنی بازیکن از سطح باشگاه بالا باشد،باشگاه برای جلب رضایت بازیکن حقوق و مزایایی در نظر می گیرد اما در شرایط عادی اکثر بازیکنان بصورت رایگان برای هدف رشد و رسیدن به جایگاه حرفه ای بازی می کنند.

 

آیا می توان با پرداخت هزینه وارد باشگاه  شد؟

بله،اکثر باشگاه های خصوصی با توجه به هزینه بالایی که پیش رو دارند در کنار بازیکنان فنی بازیکنانی را بصورت آموزشی یا مالی جذب می کنند تا هم بازیکن در کنار تیم تجربه کسب کند و هم بخشی از مخارج باشگاه تامین شود.

 

آیا برای  تیم ملی پایه هم تست برگزار می شود؟

خیر،از آنجایی که از اسمش پیداس تیم ملی منتخب بازیکنان یک ملت است،از این رو بازیکنانی که در سطح اول رده سنی خود توپ می زنند با درخشش در یک فصل به صورت انفرادی و تیمی و نفوذ مربی به اردوی تیم ملی معرفی می شوند. در اردوی تیم ملی سرمربی به همراه کمک مربی های خود نفرات برتر از این جمع را انتخاب می کنند و تستی در قالب تیم ملی از نفرات منتخب در اردو برگزار می شود و در نهایت بازیکنان اصلی انتخاب می شوند و خط خورده ها باید اردو را ترک کنند.